Servisní technik

Do našeho pražského týmu hledáme nového kolegu na pozici Servisní technik.

Servisní technik u nás vykonává především tyto činnosti:

  • komunikuje s klienty
  • organizuje a řídí činnost přidělených servisních zásahů, včetně kapacitního vytížení,
  • zodpovídá za správnou diagnostiku a specifikaci závady,
  • dohlíží na plnění harmonogramu servisních prací a na kvalitu provedení svěřených oprav, provádí kontroly,
  • spolupracuje s vedoucími projektu, konzultuje s nimi problémy a požadavky, předává jim získané poznatky o servisních zásazích,
  • zodpovídá za včasnou reakci a vyřízení obdržené reklamace příslušných zakázek, podílí se na prevenci závad,
  • aktivně nabízí servisní služby zákazníkům, navrhuje a zabezpečuje opatření k ochraně majetku společnosti.

Očekávané dovednosti:

  • výhodou, nikoli podmínkou jsou 2 roky odborné praxe (strojírenská nebo stavební výroba, znalost fasádních systémů a problematiky skel),
  • aktivní znalost anglického jazyka podmínkou,
  • SŠ technického zaměření,
  • dobré organizační schopnosti,
  • schopnost řešit problémy, zkušenost s vyjednáváním,
  • samostatnost, spolehlivost, flexibilita.

Nabízíme:

  • zázemí úspěšné rodinné firmy,
  • pracovní smlouvu na dobu určitou,
  • zaškolení a další odborný i profesní růst,
  • práci v přátelském a nekonvenčním kolektivu,
  • flexibilní pracovní dobu,
  • ohodnocení odpovídající kvalifikaci a výkonu 
  • zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, cafeterie benefitů, výuka jazyků na pracovišti,
  • nástup možný ihned.

místo pracoviště:
Třebohostická 5a/3165, Praha 10


Své profesní životopisy posílejte na jobs@sipral.com


Odpovědí na tento inzerát poskytujete společnosti SIPRAL a.s. své osobní údaje uvedené ve Vašem životopise. Více informací zde.