Servisní technik
Do našeho pražského týmu hledáme nového kolegu na pozici Servisní technik.
Servisní technik u nás vykonává především tyto činnosti:
- komunikuje s klienty
- organizuje a řídí činnost přidělených servisních zásahů, včetně kapacitního vytížení,
- zodpovídá za správnou diagnostiku a specifikaci závady,
- dohlíží na plnění harmonogramu servisních prací a na kvalitu provedení svěřených oprav, provádí kontroly,
- spolupracuje s vedoucími projektu, konzultuje s nimi problémy a požadavky, předává jim získané poznatky o servisních zásazích,
- zodpovídá za včasnou reakci a vyřízení obdržené reklamace příslušných zakázek, podílí se na prevenci závad,
- aktivně nabízí servisní služby zákazníkům, navrhuje a zabezpečuje opatření k ochraně majetku společnosti.
Očekávané dovednosti:
- výhodou, nikoli podmínkou jsou 2 roky odborné praxe (strojírenská nebo stavební výroba, znalost fasádních systémů a problematiky skel),
- aktivní znalost anglického jazyka podmínkou,
- SŠ technického zaměření,
- dobré organizační schopnosti,
- schopnost řešit problémy, zkušenost s vyjednáváním,
- samostatnost, spolehlivost, flexibilita.
Nabízíme:
- zázemí úspěšné rodinné firmy,
- pracovní smlouvu na dobu určitou,
- zaškolení a další odborný i profesní růst,
- práci v přátelském a nekonvenčním kolektivu,
- flexibilní pracovní dobu,
- ohodnocení odpovídající kvalifikaci a výkonu
- zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, cafeterie benefitů, výuka jazyků na pracovišti,
- nástup možný ihned.
místo pracoviště:
Třebohostická 5a/3165, Praha 10
Své profesní životopisy posílejte na jobs@sipral.com
Odpovědí na tento inzerát poskytujete společnosti SIPRAL a.s. své osobní údaje uvedené ve Vašem životopise. Více informací zde.