Asistent/asistentka střediska servisu

Do našeho týmu hledáme Asistenta/asistentku střediska servisu.

Asistent/asistentka u nás zodpovídá především za tyto činnosti:

  • zabezpečuje organizační a administrativní podporu členům týmu střediska servisu (např. pracovní výjezdy do zahraničí, vedení knihy jízd, vyúčtování dokladů, aktualizace firemní databáze kontaktů),
  • eviduje servisní a reklamační opravy na jednotlivých zakázkách,
  • připravuje podklady k fakturaci a zadává příkazy k fakturaci,
  • zadává požadavky na zajištění dopravy a výdej materiálu a vyráběných položek z interního skladu na stavbu,
  • objednává materiál a služby pro jednotlivé opravy/reklamace v rámci interního skladového hospodářství, tak i externí zajišťování materiálu a služeb
  • zodpovídá za správné vystavení objednávek, za zajištění materiálu v co nejlepší ceně, požadovaném termínu a požadované kvalitě
  • kontroluje stav objednávek a edituje aktuální změny (termín dodání, cenu atd.)
  • vyřizuje reklamace

 

 

Požadujeme:

  • SŠ s maturitou, ekonomického nebo všeobecného zaměření
  • uživatelská znalost SW produktů: Microsoft Office, SAP
  • angličtina na úrovni A2
  • dobré organizační a komunikační schopnosti
  • schopnost týmové práce
  • konstruktivní přístup k řešení problémů
  • samostatnost a spolehlivost

 

Nabízíme:

  • zázemí úspěšné středně velké firmy,
  • práci v dynamickém a přátelském kolektivu,
  • ohodnocení odpovídající kvalifikaci a výkonu, bonusy,
  • standardní zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, stravenky, výuka jazyků na pracovišti.

 

místo pracoviště:
Třebohostická 5a/3165, Praha 10


Své profesní životopisy posílejte na jobs@sipral.com


Odpovědí na tento inzerát poskytujete společnosti SIPRAL a.s. své osobní údaje uvedené ve Vašem životopise. Více informací zde.