Asistent/asistentka střediska servisu
Do našeho týmu hledáme Asistenta/asistentku střediska servisu.
Asistent/asistentka u nás zodpovídá především za tyto činnosti:
- zabezpečuje organizační a administrativní podporu členům týmu střediska servisu (např. pracovní výjezdy do zahraničí, vedení knihy jízd, vyúčtování dokladů, aktualizace firemní databáze kontaktů),
- eviduje servisní a reklamační opravy na jednotlivých zakázkách,
- připravuje podklady k fakturaci a zadává příkazy k fakturaci,
- zadává požadavky na zajištění dopravy a výdej materiálu a vyráběných položek z interního skladu na stavbu,
- objednává materiál a služby pro jednotlivé opravy/reklamace v rámci interního skladového hospodářství, tak i externí zajišťování materiálu a služeb
- zodpovídá za správné vystavení objednávek, za zajištění materiálu v co nejlepší ceně, požadovaném termínu a požadované kvalitě
- kontroluje stav objednávek a edituje aktuální změny (termín dodání, cenu atd.)
- vyřizuje reklamace
Požadujeme:
- SŠ s maturitou, ekonomického nebo všeobecného zaměření
- uživatelská znalost SW produktů: Microsoft Office, SAP
- angličtina na úrovni A2
- dobré organizační a komunikační schopnosti
- schopnost týmové práce
- konstruktivní přístup k řešení problémů
- samostatnost a spolehlivost
Nabízíme:
- zázemí úspěšné středně velké firmy,
- práci v dynamickém a přátelském kolektivu,
- ohodnocení odpovídající kvalifikaci a výkonu, bonusy,
- standardní zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, stravenky, výuka jazyků na pracovišti.
místo pracoviště:
Třebohostická 5a/3165, Praha 10
Své profesní životopisy posílejte na jobs@sipral.com
Odpovědí na tento inzerát poskytujete společnosti SIPRAL a.s. své osobní údaje uvedené ve Vašem životopise. Více informací zde.